HTML

Eszti konyhája

Sziasztok! Blogom g

Friss topikok

  • pdstudio.info: Ez nem felturbózott, hanem elrontott pizza...bolti pizzaszósz meg trappista sajt? Amúgy nem Margha... (2013.11.03. 23:03) Margaritha pizza felturbózva és almás pite
  • Esztikonyhája: Nyílván, én is azzal szeretem, de mivel a Férjem nem szereti ezért nyílván nem csinálom azzal.... (2013.11.03. 15:04) Marhavadas
  • Esztikonyhája: @kisQtya: Szia! Köszi a hozzászólást, és a tippet is, ki fogom úgy is próbálni :) További jó ol... (2013.10.26. 16:42) Tócsni

Rántott hús, fűszeres héjas burgonya, francia saláta, és kókuszgolyó

2013.10.27. 13:10 Esztikonyhája

r_ntotthusis_1382872173.JPG_962x492

Sziasztok!

Tegnap rántott karajszeletek voltak fűszeres héjas apró burgonyával, és francia salátával. Délutáni desszertnek kókuszgolyókat csináltam.

A rántott hús receptje szerintem elég egyszerű mindenki számára, mondjuk én dupla panírt teszek rá, úgy nem ég szét és nem keményedik meg. Tehát hús klpofolás, liszt, tojás, liszt, tojás, prézli, majd forró olajban sütés. Én olajsütőt használok, ott nem kell forgatgatni.

Fűszeres buri: apró szemű krumplikat jól megmosunk, félbe vagdosunk, és mehet be az olajba szép barnára sütni, ha kivettük, lecsepegtetés után sült krumpli fűszersóba forgatjuk.

Franciasalihoz én mexikói zöldségkeveréket használok, és az alma és csemege uborka nálunk kimarad belőle. Általában házi majonézt keverek ki hozzá ( tojás sárgája, citrom, porcukor, némi mustár és olaj keveréke, de a későbbiekben lesz neki is egy külön posztja), de most idő hiányában megvettem egy nagy dobozost, és egy nagyobb tubusos majonézt. A majonézt tálba kikeverem némi cukorral, citromlével, mustárral és borssal,  majd egy fél nagy doboz tejfölt kevertem bele a végén, ebbe landoltak a megfőtt zöldségek, ehhez a mennyiséghez 2darab 450gos csomagot főztem ki.

Majd levezetésképpen jött a kókuszgolyó... hát elég rég csináltam, legutóbbi kekszes kókusos élményem a keksztekercs volt még valamikor tavaly ilyenkor... amikor is nem kóstoltuk meg a végterméket, mert Panka nevű vizslánk megelőzött minket... mind egy szemig megette a felszeletelt keksztekercset :)

Szóval 50dkg darált háztartási keksz, 15 dkg porcukor, 5 evőkanál kakaópor, 4 evőkanál baracklekvár, 2 csomag vaniliás cukor, egy rumaroma, kókuszreszelék, és 4 dl tej körülbelül.. Én a masszába is teszek kókuszreszeléket, de ez csak választható opció, ahogy az is hogy használhatunk rumba áztatott meggyet is ( ha kapunk az üzletben, én nem kaptam most)szóval akkor egy üveg meggy levét használhatjuk a rumaroma és a tej helyett, finomabb :) De ha kihagyjuk a rumos meggyes részletet, akkor összekeverjük a hozzávalókat, az állaga akkor lesz jó, ha vizes kézzel, szépen formázható. Extraként meggyet, mazsolát tehetünk a közepébe a golyóknak, kókuszreszelékbe forgatjuk őket, és kis időre hűtőbe tesszük!

Kellemes hétvégét Nektek! :)

Szólj hozzá!

Címkék: rántott hús kókuszgolyó franciasaláta fűszeres burgonya

A bejegyzés trackback címe:

https://esztikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr705601366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása